‏הצגת רשומות עם תוויות גלגל"צ. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות גלגל"צ. הצג את כל הרשומות

יום ראשון, 31 במאי 2009

אח - איזה יום יפה...




אח...

איזה יופי של שיר...

שמעתי אותו ב"כוכב נולד" כמוזיקת רקע לבחור לידור מכפר סבא...

יש ממש געגוע לשנות ה-60...

בהצלחה למתמודדים...

יום ראשון, 17 במאי 2009

בלוג המוזיקה החדש של ישראל


ברוכים הבאים לבלוג המוזיקה העברית החדש של ישראל.

הבלוג נבנה ונכתב בהשראת אחיו התאום - MusicBlog

בבלוג זה אכתוב על המוזיקה הישראלית היפה והמגוונת הקיימת בארצנו מזה שנים רבות .

בהצלחה לכולנו...

נתחיל , כמיטב המסורת , בשיר שפתח את שידורי גלגל"צ הרשמיים לפני כ-15 שנה , כשיר האולטימטיבי של ישראל.