‏הצגת רשומות עם תוויות גאון. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות גאון. הצג את כל הרשומות

יום ראשון, 31 במאי 2009

אח - איזה יום יפה...




אח...

איזה יופי של שיר...

שמעתי אותו ב"כוכב נולד" כמוזיקת רקע לבחור לידור מכפר סבא...

יש ממש געגוע לשנות ה-60...

בהצלחה למתמודדים...

יום ראשון, 17 במאי 2009

ירושליים - האירי פנייך לבנך



שירו האלמותי של אביגדור המאירי - מבוצע ע"י יורם גאון.

לקראת יום ירושליים הממשמש ובא...

עיר מלוכה - ירושליים !

אנחנו לא נזוז ממך...