‏הצגת רשומות עם תוויות חי. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות חי. הצג את כל הרשומות

יום שני, 18 במאי 2009

נשארה רק מנגינה


מחר אני צריך להתייצב בבית משפט השלום בהרצליה ...

תאונה שעברתי לפני 10 חדשים...ועוד עם נהג מונית...

מקווה שיהיה בסדר...

תחזיקו אצבעות.