‏הצגת רשומות עם תוויות אריאל. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות אריאל. הצג את כל הרשומות

יום ראשון, 7 ביוני 2009

יש רוחות רעות על פני הים ובהרים...



שיר ישראלי מדהים ביותר!!!

העיבוד הארוך ביחד עם להקת "ברוש", עם הדואטים המטורפים בין הגיטרה החשמלית של בודגוב והכינור החשמלי, מעביר בי כיף בכל פעם שאני שומע אותו...

הבחור מוכשר - אין ויכוח.
מבחינה פוליטית, אני לא מזוהה עם עמדה כזו או אחרת אבל בתור אומן יש לך הזכות להגיד כל אשר על לבך...

הוקעתו היא אחד הדברים הרעים בחברה המיינסטרימית שלנו (והצבועה ...)